چهار سوی ذهن

همه ما محتاج یک انقلاب درونی هستیم.در معادله زندگی آینده هیچ وقت با گذشته برابر نیست

چهار سوی ذهن

همه ما محتاج یک انقلاب درونی هستیم.در معادله زندگی آینده هیچ وقت با گذشته برابر نیست

شروع مجدد فعالیت

سلام دوستان عزیزم از سال 92 که برای کنکور درس میخوندم تو وبلاگم فعالیت نکردم ولی چون خیلی اینجا رو دوست دارم تصمیم گرفتم فعالیتمو دوباره شروع کنم.

من به لطف خدا کنکور قبول شدم یه رشته خوب تو یه دانشگاه دولتی خوب تو تهران.... حالا اینکه چطوری فکر کنم همتون بدونید

استفاده از قدرت ذهنم

امیدوارم بتونیم دوباره روزهای خوبی رو در اینجا داشته باشیم.

نظرات 1 + ارسال نظر
بهـــــار جمعه 13 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 09:52 ب.ظ http://angel92.tk

روزتون پر از رنگهاى قشنگ پر از خبرهاى خوب سرشار از انرژى مثبت یه عالمه لبخند خیلی افتخار میدید پیش من هم بیاین
99651

سلام متشکرم از حضور سبزتون در وبلاگم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد