چهار سوی ذهن

همه ما محتاج یک انقلاب درونی هستیم.در معادله زندگی آینده هیچ وقت با گذشته برابر نیست

چهار سوی ذهن

همه ما محتاج یک انقلاب درونی هستیم.در معادله زندگی آینده هیچ وقت با گذشته برابر نیست

خود شکوفایی

خود شکوفایی چیست؟

 خود شکوفایی عبارتست از :فرایند بارور نمودن توانش ها و استعدادهای بالقوه  درونی

  ویژگی انسانهای خود شکوفا

1.       معنویت مداری

2.       آمادگی برای کسب تجربه های جدید

3.       زندگی پر شور و نشاط

4.       خود باوری

5.       آزادی انتخاب

6.       خلاقیت

7.       نداشتن نقاب

8.       درک و پذیرش خود

9.      درک و پذیرش دیگران  

منبع:مجله راه موفقیت

نظرات 2 + ارسال نظر
حسین پنج‌شنبه 16 دی‌ماه سال 1389 ساعت 02:19 ب.ظ http://1w1p.blogsky.com

سلام
به لطف خدا میخوام دوباره شروع کنم.
دعام کن

سلام چه عجب کم پیدا یین خیلی خوبه امیدوارم موفق باشی البته من از مشکلاتتون اطلاعی نداشتم ولی امیدوارم موفق باشی ببخشید دیر نظرتونو تایید کردم کمی سرم شلوغه خیلی به وبم سر نمیزنم انشاالله تا یک ماه دیگه فعالیتم رو از سر میگیرم

متین سه‌شنبه 1 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 07:57 ب.ظ http://kizhan00.blogfa.com

سلام دوست گرامی وبلاگ قشنگیه ولی کمی بیشتر بهش برسید .من یه مطلب درباره شکوفایی می خواستم ولی وبلاگ شما فقط از چند نکته در این مورد بهره برده.
به هر حال ممنون
تبادل لیینک هم می تونید بکنید

سلام دوست خوبم ممنون از نظرتون من تا دو ماه دیگه سرم شلوغه و نمیتونم زیاد به وبم سر بزنم ولی به محض اینکه سرم خلوت شد مطالب جدید میزارم
بازم ممنون و امیدوارم همیشه شاد و پرانرژی باشید
با اجازه لینکتون کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد