چهار سوی ذهن

همه ما محتاج یک انقلاب درونی هستیم.در معادله زندگی آینده هیچ وقت با گذشته برابر نیست

چهار سوی ذهن

همه ما محتاج یک انقلاب درونی هستیم.در معادله زندگی آینده هیچ وقت با گذشته برابر نیست

دوباره برگشتم

سلام به همه دوستای خوبم از بابت تاخیر طولانی مدتم عذرخواهی میکنم  

کمی سرم شلوغ بود 

امیدوارم بازم بتونم مطالب خوبی براتون بذارم 

در اولین فرصت مطلب جدید خواهم گذاشت

نظرات 2 + ارسال نظر
آتما یکشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:28 ب.ظ http://atma.blogsky.com/

سلام
اینطور که از مطالبتون برمیاد، از ذهن و اینا می نویسید، البته هنوز همشو نخوندم و یه نگاه اجمالی کردم. تو وبلاگم راجع به یوگا می نویسم، البته راجع به ذهن هم دو مطلب پیدا میشه، اگه خواستی بیا و بخون. خوشحال میشم اگه نظرتو بگی. بخصوص مطلبی که در مورد گونا ها نوشتم، می تونی از عناوین پیدا کنی.
منتظرم
موفق باشی

ممنون دوست عزیز که به وبم سر زدی
همیشه شاد و پرانرژی باشید

کوردستانی دوشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:22 ب.ظ http://www.shahin20115077.blogfa.com

وب واقعا قشنگی داری من تو رو با اسم چهار سوی ذهن لینک کردم اگه توم دلت خواست منو با اسم کوردستانی لینک کن

ممنون دوست خوبم شما لطف داری لینکت کردم
همیشه شاد و پرانرژی باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد