چهار سوی ذهن

همه ما محتاج یک انقلاب درونی هستیم.در معادله زندگی آینده هیچ وقت با گذشته برابر نیست

چهار سوی ذهن

همه ما محتاج یک انقلاب درونی هستیم.در معادله زندگی آینده هیچ وقت با گذشته برابر نیست

اگر دلت برای خدا تنگ شد.....

 خدایا دوستت دارم....

  

اگر دلت برای خدا تنگ شد به آسمان نگاه کن .

 

اگر دلت برای خدا تنگ شد او را صدا کن .

 

اگر دلت برای خدا تنگ شد با او حرف بزن .

 

اگر دلت برای خدا تنگ شد به اشکهایت التماس کن .

 

اگر دلت برای خدا تنگ شد سر بر سجده شکر گذار.

 

اگر دلت برای خدا تنگ شد دست نیازت را به سویش دراز کن .

 

اگر دلت برای خدا تنگ شد از او بخشش بخواه .

 

اگر دلت برای خدا تنگ شد خط قرمز بر گناهانت بکش .

 

اگر دلت برای خدا تنگ شد در کار نیک شتاب کن .

 

اگر دلت برای خدا تنگ شد خدا همین جا ست در همین نزدیکی .....

 

فقط کافیست او را حس کنی ،

                               یاد کنی ،

                                       صدایش کنی ،

 

خدا صدایت را می شنود او همیشه با توست .

 

خدایا دوستت دارم ......

نظرات 1 + ارسال نظر
نونوچه شنبه 3 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 05:50 ب.ظ http://htp://nonoche.blogsky.com

مرسی از لطف قشنگت باران جووووووووووووووووووووون مطلبت دلنشین بود مرسی از بابت پیشنهاد لینک با عنوان وبت لینکت می کنم اگه چیز دیگه ای دوست داشتی بهم بگو نازنینم تا تعویضش کنم من رو هم به اسم نونوچه لینک کن
بازم بهت سر می زنم
موفق باشی نانا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد