چهار سوی ذهن

همه ما محتاج یک انقلاب درونی هستیم.در معادله زندگی آینده هیچ وقت با گذشته برابر نیست

چهار سوی ذهن

همه ما محتاج یک انقلاب درونی هستیم.در معادله زندگی آینده هیچ وقت با گذشته برابر نیست

تا نکوشی در نخواهی یافت

 

You never know until you try  

And you never try unless you really try

You give it your best shot

You do the best you can

And if you've done everything

In your power and still fail

The truth of the matter is

That you have not failed at all

When you reach for your dreams

No matter what they maybe

You grow from the reaching

You learn from the trying

You win from the doing

                                                               Laine parsons    

 

تا نکوشی در نخواهی یافت

و اگر به تمامی نکوشی نکوشیده ای

آزموده تر تیرت را به سویش روانه می کنی

هر آنچه در توان داری به کار می گیری

و اگر با تمام وجود کوشیدی و باز ناکام ماندی

زنهار که شکست نخورده ای

آنگاه که به سوی رویاهایت بال می گشایی

چه اهمیتی دارد که آنها چگونه اند

از رسیدن است که می بالی

از کوشیدن است که می آموزی

و از رفتن است که پیروز باز می گردی

                                                                                  لین پارسونز

نظرات 5 + ارسال نظر
حسین سه‌شنبه 6 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:36 ب.ظ http://1w1p.blogsky.com

مسلما هیچ کس به زور خودش رو عوض نمی کنه. منتها آدما دوست دارن به چیزای خوب دست پیدا کنن . زمانی که کسی ببینه یه رفتاری خیلی جالبه و از چیزی خیلی خوشش بیاد مطمئن باش رفتارش رو هم عوض میکنه . منتها باید ببینیم چی کار کنیم که مردم جهان از رفتارهای عالی انسانی خوششون بیاد تا اونا رو ترغیب به استفاده از اون رفتار کنیم.
من این وبلاگ رو راه اندازی کردم تا با خرد جمعی که در دین اسلام تاکید شده به یک راه عالی و منطقی دست پیدا کنیم و مسلما این کار فقط با همکاری شما و بقیه دوستان امکانپذیره و به تنهایی هیچ کاری از پیش نخواهم برد.
دلم میخواد کمکم کنین.

تو این زمینه با شما موافقم شاید اگر تا به امروز ما در کشورمون به این سمت کشیده شدیم به خاطر اینه که دین اسلام رو بد به ما فهموندن مطمئنا اگر دین واقعی اسلام به ما معرفی بشه شاهد تغییرات زیادی در جامعه خواهیم بود شاید معرفی اسلام واقعی به مردم راهی باشه برای رسیدن به جامعه ایده آل به امید آنروز

حسین سه‌شنبه 6 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:58 ب.ظ http://1w1p.blogsky.com

یه چیز رو جا انداختم.
لطفا از چیزایی که میگم ناراحت نشین.
من دلم میخواد دیدم نسبت به دین خدا بازتر شه. پس لطفا اگه چیزی گفتم که ناراحت شدین به یاد این پیام بیفتین و ازم ناراحت نشین.
این که شما گفتین ؛فکر نمیکنم تا ظهور امام زمان راهی برای صلح واقعی وجود داشته باشه؛ رو من به این معنا فهمیدم که شما به در بسته خوردین و خواستین همه چیز و به عهده امام عزیزمون بزارین.
راستش من خیلی از این جمله بدم میاد که انشاءالله با ظهور آقا همه چی حل میشه. فکر کردم شما هم مثل بقیه چنین منظوری داری. خیلی ازتون معذرت میخوام.
من اعتقاد دارم ما تا جایی که میتونیم در زمان غیبت ایشون باید تلاشمون رو برای برقراری آرامش در جهان انجام بدیم و نباید همه چیز رو بعهده آقا بزاریم. هر زمان هم که امام زمان (عج) ظهور کردند انشاءالله با رهبری ایشون این کار رو با وسعت بیشتر و مسلما با فکر و ایده های بهتر و خدایی ایشون ادامه خواهیم داد.
به امید اون روز و به امید دیدار با شما در محضر ایشان.

ناراحت شدن یا نشدن من مهم نیست مهم اینه که انسان نباید با خوندن چند خط جمله از کسی در موردش قضاوت کنه شناخت عقاید یک فرد کار راحتی نیست این نوع برخورد خودش مانعی برای رسیدن به هدفیه که شما بخاطرش وبلاگ راه انداختین انسان باید اول از خودش شروع کنه بعد به ارشاد دیگران بپردازه موفق باشید.

حسین سه‌شنبه 6 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 03:34 ب.ظ http://1w1p.blogsky.com

ممنون از راهنماییت . همونطوری که گفتم هدفم از راه انداختن این وبلاگ فقط کمک به دیگران برای رسیدن به آرامش نیست. اگه دقت کرده باشی من تو وبلاگم سوال پرسیدم و این معنیش اینه که میخوام تفکر خودم رو هم پرورش بدم. و در کنارش به دیگران هم کمک کنم.
امیدوارم کمکم کنی و به این زودیا از راهنمایی کردن ما خسته نشی.
در پناه حق

تا جایی که بتونم حتما کمکت می کنم این خیلی خوبه که شما اول از اصلاح و پرورش ذهن خودت شروع می کنی معلومه که حرفاتون فقط شعار نیست و با عمل همراهه امیدوارم موفق باشی

حسین چهارشنبه 7 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 07:40 ق.ظ http://1w1p.blogsky.com

سلام
یه پیشنهاد انتقادی دارم.
جمله "ان شاءالله بعد از ظهور آقا همه چی حل میشه" درسته که در ظاهر جمله زیبا و موافق با دین به نظر میاد اما به نظر من در باطن مخالف دین ماست. در واقع با گفتن این جمله یه انرژی منفی به طرف مقابلت انتقال میدی مبنی بر اینکه از دست ما کاری ساخته نیست و باید به امام محولش کنیم تا بعد از ظهور انشاءالله اون موضوع رو خودشون حل کنن.
به نظرم سعی کن به جای این جمله بگی "انشاءالله با یاری امام زمان فلان مشکل رو حل میکنیم" یا هر جمله دیگه که بار مثبت داشته باشه.
نظرت رو راجع به این پیشنهاد بهم بگو.
در پناه حق موفق باشی.

کاملا صددرصد خیلی زیاد باهات موافقم
من سعی می کنم دیگه این جمله رو به کار نبرم و از این به بعد بگم ان شا الله با تلاش خودمون تا جایی که بتونیم مشکلات رو حل می کنیم هر چی حل نشد با یاری امام زمان حلش می کنیم خوبه؟

حسین چهارشنبه 7 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 02:04 ب.ظ http://1w1p.blogsky.com

البته که خوبه.
مطمئنا خدای قدرتمند ما برای رسیدن به اهدافمون به ما کمک میکنه. فقط کافیه یه کم همت کنیم و یه خورده به خدای خوب خودمون ایمان داشته باشیم.
موفق باشی خانوم

درسته خداوند تلاش انسانها رو بی نتیجه نخواهد گذاشت و ما باید روزی پاسخگوی همه کارهایمان در این دنیا باشیم خدا به اندازه کاری که در این دنیا انجام دادیم به ما جزا یا پاداش خواهد داد و مطمئنا با نشستن و تلاش نکردن کاری از پیش نخواهیم برد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد